Mario is a former gangster turned garage owner. His former accomplices ask him to murder Magali, their leader 's mistress, who intends to turn her lover in. Ex-captain Paoli suggest he pretend to agree but, when he goes to see Magali, the young woman has just been murdered and he is the main suspect.Paoli investigates and succeeds in unmasking the real culprit. Mario is cleared and Zecco is arrested, after shooting his lover's murderer.