In Venice, forty-old-year old Serge Fabergé has just been given the best advertisement director award. While taking a walk on the Piazza San Marco, Serge meets Evelyn Nicholson, a twenty-three-year-old English beauty. He falls passionately in love with her and, as a result, starts neglecting his charming wife, Françoise, going so far as to consider divorcing her. But having a young fiery insatiable mistress is not without drawbacks...