Mary-Jane asks, "Do all women fall in love with a boy, or just those without sons?" She's divorced with two daughters, Lucy and Loulou. Lucy has a party where Mary-Jane notices Julien, 14, small and brassy, but she sees a sensitive side. She contrives to spend time with him and lets him know she's available to him. He's on the cusp between child and man, alternating between playing a video game, Kung Fu Master, where he tries to rescue Sylvie, and joining friends in bluff talk about sexual exploits. As Lucy realizes what is happening, she's repulsed, but Mary-Jane, encouraged by her own mother, carries on. Is it love or jealousy of lost youth? Is there any way this can end well?