An unhappy Frenchwoman is living in Los Angeles, alone with her son now that her boyfriend has left for good. She works typing for a filmmaker, on a beach that is as bleak and desolate as she feels at this juncture in her life. The daily routine is hard to bear in the face of her loneliness, and only the relationship with her son offers any chance of recovery from a deadening despair.