Thomas is looking for love. The film is a portrait of an average young man of 17, who is just beginning to realize that he's in charge of his life. Four young women are parts of his sentimental education : Marion, his romantic ideal; her girlfriend, Rebecca; Claire, who lives with Mathieu, a classmate and friend; and finally, Hannah, an aspiring circus performer from Poland. Will Thomas find the way to open his heart and reveal his soul ?