Silvie, popular French singer of thirty fives, is at the edge of a nervous breakdown. As for Stefan, a laid back Serbian chauffeur, of nineteen, who has just started to work. She has been controlling herself for too long. He tries to look more serious than he is. He has a mission: drive her to the theater where she has to give a concert. She has one obsession: break her chains and stop obeying. He is about to fall in love.