Elsa barely gets by on casual jobs and hopes to find stable employment so that she can regain custody of her son, Mathieu. Her neighbor on the same floor also goes from one interview to the next, consummately failing to score a job each time. Their situation is increasingly precarious, but both try to bounce back in a world that seems to reject them: "Seven times down for the count, eight times back on their feet"?