In a dehumanized world, Philippe and Marie, two orphans, grow up together. 20 years later, they are married. Philippe is a cold and implacable business executive. Marie sees, powerless to intervene, what they've become to one another: strangers.
Their destiny takes an abrupt turn when Marie decides to defy the system to preserve what remains of their love.