Martin lives in Paris with Claire. Their relationship has hit a dead end. When he loses his mother back in California, Martin must return to the city of his childhood to deal with the formalities surrounding his inheritance. In Los Angeles, he's greeted by Linda, a family friend who offers to help him through the difficult time. She takes him to his mother’s apartment, in a neighborhood he used to know well when they lived there together. Images from his childhood resurface and disturb him. Martin can’t face up to his mom’s death and takes off to Tijuana on the trail of Lola, a Mexican woman he used to know, and who held a special place in his mother’s life. He finds her at the Americano, a club where she dances every night… But to make his own peace, Martin will have to delve into his past.