In a restaurant with chic pretensions, there's no room for slip-ups. The cooking must be creative and refined, the staff elegant and discreet. At The Dove House, the chef doesn't take things lightly. In a world codified to an absurd degree, the arrival of an unusual client sends everyone spinning. Just who should dine at these fine restaurants? And just how far should one go to save one's reputation?