It’s around this time that he has a shattering encounter with Marianna, a fascinating and elusive young woman. Will Jean-Claude know how to penetrate her mystery? Will his pals be able to save him once again? Will his true talents be revealed at last? All these questions and more will find a response in this comedy about friendship, sexual frustration, love and pizzas named after volcanoes.