Léa is a strong person, but when she comes out of prison, she decides to get a fresh start. She would like to forget her cold and aloof father Vittorio Pastore, her young and irresponsible brother Samy for who she went in jail and the Zach's gang, the thug she used to love. But nothing elapses as she expected.