One rainy night, David goes into an art gallery in a small, provincial town. He’s come to meet the gallery owner, Paul. In fact, the gallery is just a front. Paul is a forger, and his accomplice Florence touts for unscrupulous clients looking to make money on bogus insurance claims… David offers Paul a deal, but this time things will turn out in a way that Paul could never have imagined.