A village near the sea, deserted by winter. Marco, a forty-year-old man is ready to get inside Crazy Hair, a hair salon owned by his biological mother. He only knows her name. Not knowing what he is looking for - nor if he’s expecting anything - he tremblingly pushes the door to try reaching his story, for a haircut time.