Violence and delinquency are Fanny's only way of life. An ex-cop known as "el Gallego" was expelled from the police force because of his irregular methods, particularly for cruelly abusing Fanny. They're looking for one another, both with the idea of murder. However, a feeling that is very different from hatred begins to occupy their respective minds. When they meet, they won't know how to react.