A female journalist (Florence Darel) becomes obsessed with finding out what happened to Henri Lanvern (Jacques Perrin), a filmmaker who disappeared while shooting in Thailand in 1978. Although it appears that many of the men in her life have some of the answers for which she is looking, the reporter remains cut off from the truth.