Duca Lamberti, a doctor turned detective, tries to cure a young alcoholic from his disturbing thoughts of suicide. David is traumatized when a woman he picks up for sex kills herself in his presence. The doctor's only clues are the nude photos of the dead woman in various states of bondage.