A vacationing doctor is caught in a web of international espionage after his chance meeting with a medical patient in Poland. He is soon followed by a concerned secret service agent (Bruno Cremer) who warns the unsuspecting doctor that his daughter could be in danger. The physician's chance encounter with the man he treated leads the spies to believe he is in collaboration with the enemy.