De Funés plays Septime, the despotic owner of a high class Paris restaurant, one which entertains the Paris glitterati as well as ministers of the French government. Once a foreign president disappears in the middle of Septime's grand number of lighting fire to a fancy dessert, Septime finds himself in an escalating drama. The police inspector suspects him, a revolutionary group from the missing president's country is after him, and the president's entourage blames him and demands he helps them find the missing head of state. Everyone is looking for the president, and they all ask of a terrified Septime to find him.