Evans (Louis de Funès) is a famous choreographer, who's in charge of a female ballet troupe. The only other man in the house is his nephew Philippe (Olivier De Funes). One of the former residents becomes pregnant, and anonymous note labels the nephew as the father. Evans seeks out the girl only to find she has another child as well. He soon gets roped into becoming a nursemaid to the squalling infant and the year old child.