Ni Vu, Ni Connu (Neither Seen Nor Recognized) is built around the talents of rubber-faced Gallic comedian Louis De Funes. Our hero is a poacher in a small provincial village, who always manages to stay one step ahead of the Law. Through a fluke, De Funes finds himself the town's Leading Citizen when he is falsely arrested on another charge, forcing the village elders to bend over backwards making amends.