Rita is the beautiful mistress of a gangster named Fred, whom she met in St. Tropez. She decides to help Fred in a daring gold bullion robbery of the French Lebanese bank. After the robbery, Rita hides the gold in her apartment but instead of passing it onto Fred she gives it to Charles, another gang leader. Rita is understandably surprised and angry when she discovers that Charles has no intention of sharing the gold with her. So incensed is she that she turns to her Aunt Leontine, who is well-known and greatly respected by the mobsters. When Charles is abandoned by his gang, who are afraid of Leontine, he decides to go it along alone and blow up the hotel where Leontine and Rita are staying. This is his first big mistake...