Rosemonde, hailed as "the Princess" reign over a slum in the Paris suburbs. Herbert, a reporter who came to investigate on the pollution, ends up in a grinding machine of her invention. Rosemonde resells the bones to the church authorities who use them as holy relics. Inspector Adrian Bondu is handling the case... But a young hippie who looks like Jesus will have Rosemonde suddenly feel very earthly feelings...