During a business trip to Morocco to finalize a deal to build an ugly modern tourist village on the site of a lovely local town, Jean-Luc (Jean-Claude Biraly), the bank representative, is called on by the architect's wife. She has, it seems, accidentally killed her husband during a spat and needs his help to hide the body. Incredibly, he gives it. Then he returns to Paris with the architect's murderous spouse (Marlene Jobert), who proceeds to turn his life upside down with her blithe spirit and joie de vivre.