Shrewd and evasive ex-Nazi and top assassin Oscar Snell is determined to rub out the King of Kafiristan. Snell's sole weakness is his sweet tooth; he leaves candy wrappers at the scene of his every crime. It's up to no-nonsense CIA agent Mark Stone to find Snell and stop him before it's too late.