Jack Beauregard, once the greatest gunslinger of the Old West, only wants to move to Europe and retire in peace, but a young gunfighter, known only as "Nobody," idolizes him and wants to see him go out in a blaze of glory. He arranges for Jack to face the 150-man gang known as The Wild Bunch and earn his place in history.