Fernandel plays a most unlikely western bandit in the French spoof Dynamite Jack. Actually, the horse-faced comedian essays a dual role. He is seen as a rough-n-touch gunfighter and as a bumbling French immigrant. Inevitably, the two personalities are confused, leading to no end of slapstick complications.