Perhaps because its American distribution was brief, Le Printemps, L'Autumne et L'Amour is one of the lesser-known Fernandel vehicles. The lantern-jawed comedian plays a confirmed middle-aged bachelor, whose life is radically altered when he rescues 18-year-old Nicole Berger from drowning. Out of gratitude, the girl marries Fernandel, but predictably the union is far from satisfactory. Complications arise when Berger falls in love with Phillipe Nicaud, a boy closer to her own age. If one must have a May-December drama, better one with Fernandel than those overheated Hugo Haas-Cleo Moore extravaganzas.