The matchless French farceur Fernandel essays six different roles in The Sheep Has Five Legs. We first see the horse-faced one as an elderly wine grower, looking forward to an upcoming family reunion with mixed emotions. One by one, the other five Fernandels make their appearances; these are the wine-grower's sons, each one a small masterpiece of comic characterization. Despite an overreliance on dialogue, the film's humor translates quite well to non-French audiences.