Maurice Berger is a hard working but crazy Parisian taxi driver. Today, he’s finishing work for the summer holiday. His family is going to Spain with his sister-in-law and her family; they’re going in the taxi and towing a caravan. The customs check at the border is pretty thorough, and the two men have some trouble smuggling in the tobacco they need while on holiday. Next to them in the customs hall is a beautiful blonde, who is smuggling a priceless stolen diamond into Spain. Realising that the customs people are suspicious of her, she slips the diamond into Maurice’s jacket pocket. She has found out where the families are going, so she will find a way to get it back later. Having overtaken them on the road, she pretends to have broken down and asks Maurice for his help, as a ruse to go through his pockets and recover the diamond – but it’s not there! In fact, he was smuggling the tobacco in his jacket pockets, and has since emptied it all out into a large jar. The diamond is mixed in with it, unbeknown to everyone. The blonde is in league with some gangsters, so they find ways to lure Maurice into a club they run, and it seems everyone wants to dance near him and feel his pockets. Still failing to get their booty, it’s obvious that they will stop at nothing to get what they want from the innocent Maurice...