Les Corsaires du Bois de Boulogne (Pirates of the Bois de Boulogne) can't possibly be taken seriously, but that was the filmmakers' intention. Marginally based on a true story, the film is predicated on a misfire publicity stunt. A street singer, his sweetheart and his best friend cook up a phony shipwreck, hoping to attract attention--and job offers--to themselves. Conspiring with the trio are a wealthy girl and her fun-loving father. Practically everything goes wrong, and soon the singer and his three young companions are bobbing up and down on a raft in the middle of the ocean. It all ends happily, of course, with plenty of chucklesome complications along the way.