Working for a stock-car team, Robert dreams of becoming a racing driver himself. For a long time this is only a pipe dream until one day fortune smiles on him when he saves the life of a young woman. Gisèle, the young lady in question, happens to be the daughter of a car manufacturer. Robert and Gisèle fall for each other and decide to marry. They get on quite well except on one point: Gisèle does not want her husband to take part in car races. But passion is the strongest and, breaking the ban, Gilbert wins the La Baule car event. Overcoming her aversion, Gisèle finally allows her husband to pursue his brilliant career.