Victor Boniface's life is not exactly a rest cure. Just imagine : Victor is both a store detective and a ... shoplifter (only when he walks in his sleep, mind you)! And falling in love while sleepwalking is no bed of roses either, as the good-natured man simply forgets everything after waking up. Fortunately love wins the game in the end. Does that mean that life will become as easy as pie ? Certainly not : the little Bonifaces will be sleepwalkers just like their daddy!