A veterinarian's life is turned around completely when he finds himself assisting a woman who has been injured in an accident. He pulls the woman through the worst of the crisis and later, when the news gets out to all the media, he becomes a major hero. The woman, it turns out, is a well-known actress. Other women latch onto his name and, impressed by his deed, start flocking to him in droves to seek his help. The lowly veterinarian with his background in animal medicine is hardly equipped to handle female complaints -- and that is only one part of a few more adventures waiting in the wings.