Raja is an orphan. She’s known the worst and she doesn’t believe that life can suddenly get better. To survive, she would like to work “honestly.”
Fred is a Westerner, the type of guy who, in terms of emotions, no longer values very much. When he meets Raja while she’s seeding the lawn in his garden, he likes her immediately. He wants to seduce her, nothing more. He’s after a casual fling. It shouldn’t be too hard. Raja senses that he only wants to have a bit of fun and then he’ll dump her; she knows that story all too well. And yet, she’d like to believe in this man. She manages to become his housekeeper, but as she refuses his advances, Fred thinks that she’s taking him for a ride and is only interested in marriage and a visa so as to get a better life.
Fred is desperate and is tormented by the idea that he’ll lose her forever, while Raja can’t stand not seeing him. He employs her again and in a desperate effort to keep her near him, also employs her fiancé as chauffeur with the idea that the two will marry. She feels totally humiliated and is convinced that it’s pointless to hope for anything from Fred.