It seems that the (imitation) mayor of Saint-Juire en Vendée, Julien Dechaumes, elected on the socialist ticket, had a grandiose project. He wanted to endow his village with an athletic and cultural center that would include pool, open-air theater, library, record library, video library, exhibition room - an arts complex called a "mediathèque". The mayor's Paris connections enable him to find the required funds. Everything seems to be going well and would continue to go well, if only...