Once more, it's a tale of two men who were not destined to meet. One has almost everything and wants everything else. The other has very little but intends to hang onto it. So both in their own way are stricken with anxiety. It all begins in a doctor's waiting room, due to a minor ulcer brought on by this worry. For the first man, love, friendship and money are no longer enough. The second wonders what tomorrow will bring. Will he manage one day to ply his real trade ? Will his girl friend ever marry him? "The chains of love are never as strong as when they are made of gold", says the first man. "Love can be bought only by love", answers the second. Little by little this oddball duo will bond into an inseparable friendship as strange and strong as the friendships we see in the movies, books and real life...