Stéphane Villiers is thirty. His life is a success. Between break-ups and new affairs, poker games and his career as a hospital paediatrician, he lives too fast, as if trying to exhaust himself or flee something. On returning home early one morning, after thirty-six hours without sleep, he finds a little twelve-year-old girl, Eva, dozing in the lobby of his building. She claims to have run away from home, that she is a battered child... He agrees to put her up for the night. Eva moves into Stéphane's life with amazing self-assurance, disarming freshness and insolence. Stéphane, touched and troubled, gets caught up on the game. Eva gives him back his childhood dreams. She urges him to question everything. When he realizes that she is ill, he even challenges the medical authorities and risks his career to give her a new treatment. He is ready to reconsider his whole life for Eva. By asking him to cure her, it's as if the little girl is teaching him to live up to his dreams...