The entire family gathers each year around the chalet owned by Léo, father of Max and Simon. The brothers share countless memories and childhood vacations spent at the mountain resort of Chamonix.
And then there are friends like Antoine, son of the old "Hôtel des Alpes", who never stops laughing and horsing around. Antoine is the only man in the gang who's still "free". And alone too. The actor Stéphane is always on the lookout for a role - and for a woman. Just like every year, he wants his "new girl" to be accepted by the gang.