Serge, Lucien and Henri: three friends who've gone their separate ways. Max, their buddy, got caught during a bungled break-in. That was twenty years ago. Now, to celebrate his release, Max decides at last to tell them where he's hidden the loot. But before they can get their hands on their share, they must decide whether Max's son, Rémy, deserves his.