However, this year, things aren’t going at all well in the campground’s alleys. Patrick Chirac – the playboy from Dijon – is still waiting for his wife, the Gatineau family have snubbed everyone and set up their tent elsewhere, and the Pics have been ousted from their usual place, 17. Michel Saint-Josse, a Parisian plastic surgeon, accompanied by his daughter, heads for Marbella behind the wheel of the Aston Martin (James Bond would be green with envy) that he’s just bought. A nightmare awaits… His sleek automobile breaks down, and he has no other choice but to take up lodgings at Blue Waves in Patrick Chirac’s six-person tent. Alone and helpless, surrounded by weenies, plastic plates, tinned tuna salad, shared showers, bingo, and three-legged races, Michel Saint-Josse undergoes the existential crisis of a creature entirely unfamiliar to him up until then: the camper.