Long ago, when they were mere lads, the men of this movie had belonged to a rock group. When their lead singer, a woman many of them love, left the group to move to Canada, they broke up and the men went their seperate ways. They remained in contact, friendly, but somewhat distant. The impending arrival of their old lead singer for a concert (she's now a successful pop singer), has brought them back together. All their old romantic feelings and unhealed rivalries come out for an airing, along with reminiscences of bygone days. Each of them has his life revived in some way by this unexpectedly momentous event.