Whilst driving through rural France, Antoine Bonfils comes across a community of babas - men and women who have turned their back on the modern commercialist world and live, free of constraints, as close to nature as they can. After a tiff with his girlfriend, he decides to swap his comfortable but empty life in Paris for a new life with the babas. Adapting to the new life-style proves to be far from easy...