One December evening, a hobo disguised as Santa Clause stands handing out Christmas leaflets to freezing passersby. Once his job is over, he heads home to his hovel, only to find that his young girlfriend Josette is on her way out - for good. That same evening, Therese, Pierre an dMrs Musquin are, as usual, on duty at the "S.O.S." switchboard answering the calls of those in distress. Josette, who is trying to escape from Santa Claus, runs into the "S.O.S." building to hide. Luck has it that she had known Therese before, when Therese was a social worker. But Santa follows and a fight soon breaks out. At that very moment, Mrs Musquin gets stuck in the elevator on her way out ! Josette knocks out Felix with a clothes iron but heUs soon back on his feet and weilding a revolver which he doesnUt know how to use ! He managers to shoot a visitor and kill the elevator repairman ! Then, as itUs never a good thing to leave dead dodies lying around, he suggests they cut the repairman into little pieces, wrap them up and hand them out as Christmas presents !