Igor, who manages a fancy hotel and is on the take, has to juggle several problems at once. He has a two-hour window to get his ill-got gain out of the hotel, he must misdirect and obstruct the inquiries of a Party auditor who suspects that all is not above board, and he must keep out of sight and out of trouble his interloping and troublesome young brother-in-law, who arrives unannounced with barrels of rotten herring.