How can you become a father when women don't want to have a baby with you? This is the dilemma Michel, a charming 35-year-old lawyer, faces. One morning, he is kidnapped by Juliette, a young feminist activist on the run who will solve all his problems in her own way. This unexpected kidnapping causes him to break off with Brigitte, who rents out uteruses like motor scooters or luxury apartments. Between derision and emotion, the totally surprising conclusion shows us that it is better to have a child in the normal way, unless there is a pressing need, and that love always ends up triumphant.