Léa, around thirty, prepares to live this wonderful moment which consists in becoming a mom! Regrettably, from the childbirth and the first months of the baby, things do not at all take place as she had imagined them. She finds herself fastly alone and overwhelmed in front of her doubts and her incapacity to manage everything frontally!