Guests gather for the porcelain anniversary of a couple. When another woman's husband leaves her in front of everyone's eyes, the anniversary-celebrating husband gallantly makes loves to her in front of the same people. Then a sexual and confessional free-for-all erupts, until one of the wives, repulsed, runs away.