Arthur had been so sure that he and Lola wouldn’t just be another cliché couple.
But here they are today. Lola, 30 years old, who has always believed in Prince Charming, wants a proof of love and a real one at that: marriage!
She sells the idea of an idyllic wedding to Arthur and, due to the love he feels for her, Arthur lets himself be persuaded.
Between Lola’s little-girl dreams, Arthur’s anti-conformist urges, the ostentatious wedding dreamed of by their parents, and reality that catches up with them, the organization of the best day of their lives turns out to be more complicated than expected!