What's more, Blanche seems to be blessed with eternal life - and she detests her neighbor in return.
At his wit's end, Joe decides to go down into the well that supplies his old neighbor with her water. But his rope ladder snaps. He finds himself alone, with a beer and a mobile phone, but no network. No one knows where he is. No one except for Blanche.